هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  4:01 PM
----------------------------
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
دوشنبه 4 شهریور 1392  2:39 PM
رييس فدراسيون تنيس روي ميز : اميدواريم در دولت جديد حضور بخش خصوصي در ورزش فعال تر شود

رييس فدراسيون تنيس روي ميز با اشاره به آغاز به كار دولت يازدهم ابراز اميدواري كرد كه در اين دولت حضور بخش خصوصي در ورزش فعال تر شود .

به گزارش سایت هیئت تنیس روی میز استان اصفهان محمد زارع پور در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در اصفهان اظهار داشت: اميدوارم با شروع به كار دولت تدبير و اميد وضع مالي بخش خصوصي بهبود يافته و با معافيت هاي مالياتي، حضور اين بخش را در ورزش پررنگ و فعال تر كند.

وي با اشاره به استقبال كم باشگاه هاي حرفه اي از حضور در ليگ اخير تنيس روي ميز تصريح كرد: نمي توان انتظار داشت كه بخش خصوصي به اين رشته ها ورود پيدا كند اما مطالبات آنها محقق نشود.

رييس فدراسيون تنيس روي ميز، ركود اقتصادي، نبود حمايت كننده مالي و نداشتن پخش مستقيم رقابت هاي ليگ از صدا و سيما را از موارد تمايل نداشتن به شركت در ليگ برشمرد.

وي افزود: به دنبال پاسخگويي به مطالبات بخش خصوصي از سوي فدراسيون و ادارات كل ورزش استان ها هستيم.

زارع پور يادآور شد: به منظور پيشگيري از حضور تك ساله برخي باشگاه ها در رشته تنيس روي ميز مقرر كرديم تا از سال ۹۲ باشگاه هايي كه دستكم قراردادهاي دو و سه سال با بازيكنان خود بسته اند، اجازه شركت در ليگ برتر را داشته باشند.

وي درباره شرايط اين رشته در اصفهان نيز گفت: استان اصفهان از آكادمي خوبي براي تنيس روي ميز برخوردار بوده و تاكنون ميزبان بسياري از اردوهاي تيم ملي و مسابقات بوده است.

رييس فدراسيون تنيس روي ميز ابراز اميدواري كرد كه رقابت هاي جام فجر امسال در بخش بانوان و آقايان در رده نوجوانان و جوانان به ميزباني اصفهان برگزار شود.

وي همچنين اظهار داشت: ليگ برتر امسال نسبت به سنوات گذشته بهتر برگزار شده است اما برگزاري مسابقات آسيايي و جام فجر در خلال اين ليگ موجب به طول انجاميدن زمان برگزاري آن شد.

رييس فدراسيون تنيس روي ميز با اشاره به اينكه ليگ آينده تنيس از اواخر مهر آغاز خواهد شد، گفت: در صدديم تا باشگاه هاي خصوصي بيشتري براي شركت در اين مسابقات اعلام آمادگي كنند.

وي در تشريح اهم مسابقات پيش روي تنيس روي ميز كشور گفت: ششم شهريور سال جاري تيم ملي تنيس روي ميز آقايان به مسابقات نوجوانان آسيا در قطر اعزام مي شوند.

زارع پور افزود: ندا شهسواري و نوشاد عالميان از قهرمانان المپيكي كشورمان تمرينات خود را با جديت زير نظر كادر فني تيم ملي دنبال مي كند.

وي اظهار كرد: اميدوارم پس از ۵۰ سال، در مسابقات آسيايي ۲۰۱۴ مردان و نيز المپيك ۲۰۱۶ مدال آوري داشته باشيم.

به گزارش ايرنا، هفته پاياني دور برگشت مسابقات ليگ برتر تنيس روي ميز بانوان عصر پنجشنبه به ميزباني باشگاه فولاد ماهان در خانه تنيس روي ميز اصفهان پيگيري شد و در اين رقابت ها تيم بانوان ماهان با نتيجه پنج بر يك، صنعت مس كرمان را شكست داد.